...tam je totiž možná ten zakopaný pes. Opakovat a prosvištívat různé gramatické jevy nebo násobilku lze mnoha různými formami, dokonce i s pohybem a venku. Slova z pravopisného cvičení mohou mít děti třeba napsaná na zádech a "loví" se vždy určitá skupina slov (neživotná podstatná jména, vzor pán, násobky sedmi..) Za hodinu se dá vystřídat řada činností nebo typů jazykových a matematických her, které biflování ani trochu nepřipomínají a přitom neustále opakují probíranou látku. Zároveň udržují děti v pohotovosti a nenechají je jen roboticky dosazovat výsledky bez zapojení mozku. Proč by měly děti biflovat druhy našich dravců nebo rozdíl mezi ptákem a savcem místo toho aby šly ven a prohlédly si je? (a že se to tak stále ještě děje!)O tom myslím uvažuje rozumný rodič a učitel. Je zbytečné se brzdit úvahami o potřebě nebo nepotřebě biflování.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.