Učit dnešní děti asi není jednoduché a učitelé, kteří se se snaží jít na to jinak než tradičně jsou potřeba. Jen bych biflování nezavrha úplně, někdy se i mechanicá paměť hodí. Ale zvlášť na prvním stupni (a ani později) by biflování v žádném případě nemělo být převládající forma.
A trochu bych se zastala třeba v diskusi zmiňované chemie a chemických vzorců. Beru to tak, že neuškodí, když děti získají základní představu o příslušné vědní disciplíně.
A podepisuji, že by prospělo zařadit už v ZŠ do výuky nějaké právní a myslím že i ekonomické minimum.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.