Ne, nezapomínáme na ně. Jen bychom neradi, aby se všechny předměty přizpůsobovaly těm nejslabším v daném předmětu.
Vůbec by mi nevadilo, kdyby dysgrafici měli výjimku a nemuseli se psací písmo učit vůbec, nebo kdyby se u nich písmo neznámkovalo ani v prvním ročníku nebo kdyby směli od počátku psát na notebooku atd. Ale pořád nechápu, proč brát ostatním dětem pomůcku k rychlému zapsání textu (PC není vždy po ruce) a hlavně proč je učit daší typ v podstatě tiskacích písma.
Ano, zjednodnušme např. velká psací písmena, psaný text to svým způsobem i zpřehlední a celkově to zápis nezpomalí (v textu jich nebývá tolik). A hlavně nebudeme muset vyhazovat peníze za nesmyslný typ nespojitého písma a učit se podstatě dva typy písmen tiskacích.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.