Kam až hodlá lidstvo, dopr..., zajít v tom neustálém povolování uzdy a gumováním jakékoli motivace?
Jasně zrušíme fyziku, děti to jen traumatizuje.
Proč naučit pedagogy na pajdě tento předmět učit zábavně, že?
Proč na pajdě vůbec učit cokoli zábavně, když je třeba neustále zdůrazňovat kvalitu a schopnost vyrovnat se jiným humanitním fakultám.
Na pajdách už o děti a výuku přece dávno nejde a domnívám se, že vlastně nikdy ani nešlo...
Navrhuji, aby dyslektici nemuseli číst, dysgrafici psát, dysortografikům nebudeme dávat pravopisná cvičení, dyskalkulikům osekáme matiku na minimum...nebo víte co, zrušme matematiku a češtinu, jsou to diskriminující, traumatizující a neurotizující předměty.
Profesionálně číst, psát a počítat v dnešní době může kdekdo, jak vidíme okolo sebe, proč tedy pěstovat tudlenctu.... kultůůůru?