Yuki, přesně takto se mnou mluvil učitel dějáku na druhém stupni - hodně dětí, není čas, musím se přizpůsobit, udělat výklad, písemky....
A já mu na to odpovědala - dcera za celý první stupeň neměla frontální výklad dějepisu (ani jiných předmětů), písemku, srovnávací test a podobně, a je v tom nějaký problém? - neorientuje se, ví toho méně? (ne - má za jedna...)
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.