Ne jen že neznají metodu, ale připadá mi, že dost často nejsou zvyklí opravdu poslouchat odpověď žáka. Vědí, co chtějí slyšet a vše ostatní setřou, že žák nemá pravdu. Přitom třeba říká něco, co zjistil např. z encyklopedie, jen to neumí zformulovat a má to třeba naivně zkreslené a učitel místo toho, aby v tom tu informaci poznal a vypíchl, tak žákovi řekne ať neplácá nesmysly. Neteoretizuji, byla jsem svědkem mnoha takových situací.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.