Jen tak, ale každé dítě zkrátka nemá "cit" na něco jiného. Přijde mi to nefér vůči tem ostatním dětem, které úlevy nemají, ale třeba jsou roztržité atd. To je svým způsobem taky něco, za co nemůžou a mají smolíka. Jako třeba můj syn. Učivo zvládá v pohodě, ale ve škole dělá zbytečné chyby, protože je zmatkař a je trošku dost introvertní, nemá rád velké skupiny lidí a cítí se tam blbě. A co s tím mám jako dělat, jít do PPP a vyžádat mu taky nějaké papíry na hlavu? To by je fakt pak mohl mít každý. Nebo dcera je dřevo na TV, zkrátka na to nemá "cit" a nemá "cit" ani na hudebku, nemá hudební sluch, na to se taky dávají papíry???
Když vidím, jak středoškoláci píší, tak si myslím, že ne nejspíš "dys" 90% z nich. Nediv se, že se k tomu plno lidí staví skepticky, když máš ve třídě plno dětí s nějakými specifickými požadavky a na ty "normální" pak učitelka nemá čas. Moje dcera je obecně velmi nadaná, ale veze se s průměrem, protože učitelka musí 2/3 hodiny věnovat těm, co mají na něco papíry, nebo jsou zkrátka blbí. Jak k tomu pak přijdou ti šikovní? Máš nějaké řešení? Mně nepřijde normální, aby dobrá třetina dětí měla nějakou poruchu, ať už hyperaktivitu, nebo dys nebo vím já co, to přece není možné.