Naprostý souhlas. Ono se u nás rozmohl takový nešvar - vyjadřovat se ke všemu a nejlépe k tomu, o čem nenám ani potuchy. Když vypíchnu jednu konkrétní věc: třeba zrovna ty lavice, které se staly jakýmsi symbolem zastaralého školství, kdo je moderní a myslí pokrokově, nemá v žádném případě lavice po dvou a rovně... takových úček, dvojitých úček, tojitých řad a já nevím už čeho jsem viděla. Rozuměj- nemám nic proti uspořádání lavic při skupinové práci, projektovém dnu atd. ,kdy to může být potřeba pro lepší spulupráci a je to i oživením hodin. Ovšem zamyslel se už někdo nad tím, pokud žáci takto sedí neustále, jak nerovnoměrně je zatežován pohybový aparát, krční páteř atd. Jedna strana věčně vyvrácena k tabuli doleva, protější strana zase doprava...? Nebo tak oblíbený trojřad, kdy sice vznikne krásně široká ulička uprostřed, ale krajní řada sedí nalepená na okně a tím pádem i v nepřetržitém průvanu...
Předchozí