Přidat odpověď
Mám problém, mám u O2 tarif a potřebuji převést na předplacenou kartu, protože chci si ponechat telefonní číslo (jinak to bohužel nejde - přecházím k jinému sprostředkovateli, který je sice spadá pod O2, ale jinak než přes předplacenou kartu číslo nepřevádí).
Když jsme se ptali, jak dlouho to trvá, tak prý do 2 hodin. Když jsme o změnu požádali, tak tvrdili, že do 5 dnů oficielně, ale ve skutečnosti tak do 2. dne. Převod začali uskutečňovat až 3. den a to tím způsobem, že mi nefungovala ani stará ani nová SIM karta a mé čísto se pro jiné stalo neexistujícím. Po té provedli změnu zpátky a opět zase na kartu. Výsledek byl že jsem byla na 10 dní naprosto odstřihnuta od signálu a svého telefonního čísla (shodou okolností jsem zrovna byla v nemocnici a ztratila tak kontakt s nejbližšími). Po deseti dnech mám opět svůj předchozí tarif a dnes jsme se dověděli, že to přepojit neumí, že musíme navštívit nějakou jinou lépe vybavenou prodejnu (takou zrovna v blízkém okolí nemáme, musíme jet do jiného města). Přímo O2 nás přepojit odmítá, to se prý musí na prodejně.
Měl jste někdo při přechodu z tarifu na předplacenou kartu takové problémy?
Předchozí