Jestli můžu, přispěji svou zkušeností 14 dní starou. 8. března tohoto roku mi končila dvouletá smlouva na paušál. Protože jsem si chtěla ponechat mé dosavadní číslo, bylo mi na zákaznické lince řečeno, že výpověď můžu dát až po 8. březnu.
Na prodejnu jsem šla někdy cca 10 dní po, tzn. 18. března, kde mi mladík řekl, že si nejdříve musím tel. zavolat na jejich linku a tam to vypovědět, aby měli hlasový záznam, budiž beru, kryjí se. Pak jsme vypověděli smlouvu na prodejně, kde mi bylo řečeno, že do hodiny musím vyměnit SIM kartu, kterou jsem dostala nabitou kreditem. Po hodině nic, po 1 dni nic, po dvou dnech nic. Volám na linku, kde mi po několika minutách řekli, že na to mají ofiko 5 dní. Čekala jsem tedy do dalšího čtvrtka, což bylo 5 pracovních dní, ale už 7 normálních. Volám na linku, kde mi opět po několika minutách řekli, že to není v jejich kompetenci, že si musím zajít na místní prodejnu.
Nechala jsem si zjistit tel. číslo, volám tam, kde mi slečna řekne, že neví, kde je problém, že ona to se mnou neřešila, tak jsem jí řekla, že to se mnou řešil nějaký mladík, a že se snad může podívat do PC. Po 5 minutách mi řekla, že tu kartou, kterou mi dali novou, je špatně naprogramovaná a tudíž nebude fungovat. Musím tam přijít. Vjeli do mě všichni čerti, proč, když mají mou adresu, můj tel. a veděli, že doba 5 dnů již skončila nezavolali a neinformovali mě o tom? Kdybych se po tom nepídila, tak do dnešního dne to není hotové. A na podruhé, slíbil, že to bude opět do 24 hod. a skoro dodrželi opět tu lhůtu těch 5 dnů. Jsem naštvaná a i když skoro celá rodina má O2, uvažuji, že se svěřím do péče jiného operátora, tohle mě fakt už nebaví, věčně s nimi jsou nějaké problémy a to ani nemluvím, kolik věcí již tomuhle incidentu předcházelo.
Toť ode mě. Jsem rozhodnutá taky napsat stížnost.