Přidat odpověď
přece nemůžu považovat dítě za zmenšeniny dospělýho, to už tu bylo, a dobrý to nebylo. Jsou věci, o kterých se diskutovat nedá, s ohkedem na věk a zkušenosti dítěte, až to jde, už to není potřeba, protžoe dítě už ví samoa má návyky (neběhat přes cestu bez rozhlídnutí, nerozbíjet okna, nestrkat ruky přes plot psům...)
a v té škole znovu opakuju příklad diktátu nebo jiné písemky, tam musí všichni najednou, nemůžou každý až budoe chtít
já taky poslouchám autority, ty ne? dopravní předpisy nebo školní řád nebo řád laboratoře, to jsou autority pro dospělý, pro děti jsou zase jiný a mezi první patří rodiče a pak učitelé, a stejně jako se nediskutuje o zákazu vjezdu, tak se nediskutuje o zákazu otvírání okna v 12. patře a stejně tak se nedisutuje o tom, kdy se začne psát diktát.
je to zase o těch hranicích a mantinelech, ale nějaký být musí, pokud bydlíš v přízemí, na oknech ti až tak nezáleží, pokud máš dítě, který se o okna nezajímá, tak taky ne, ale pokud máš lozidlo, který vyšplhá kamkoliv a otvírání čehokoliv je jeho největším koníčkem, tak musíš jako autorita zasáhnout, ať si o moderním nebo zastaralým chápání tohoto pojmu myslíš co chceš
Předchozí