Přidat odpověď
Lenko, nebudu Vás osočovat ze lži, ale přinejmenším si ta data špatně pamatujete.
25.3. jste se mi po mnoha nepřijatých hovorech a mnoha sms konečně ozvala s informací, že jste mi věci odeslala předchozího dne, tedy 24.3. Vyčkala jsem až do 30.3., kdy jsem se znovu ozvala na firemní telefonní číslo s upozorněním, že nic nepřišlo. Od té doby nereagujete jinde než tady.
Dotaz na vrácení rezervačního poplatku a oblečení mého syna jsem opakovaně vkládala na webové stránky vaší školky - vždy to bylo smazáno bez odpovědi.
Ale dobrá tedy, zkusíme to oficielní cestou, ikdyž si od toho mnoho neslibuji, ale třeba se pletu. Poslala jsem na firemní mail oficielní žádost o vyúčtování a vrácení přeplatku a vrácení oblečení. Současně ji zašlu běžnou poštou na veškeré adresy, které se mi podaří zjistit.
Uvidíme, co bude dál. Ráda zde posléze poinformuji o průběhu řešení z Vaší strany.
Předchozí