Přidat odpověď
fyzický trest? no za to, co ví, že se nesmí a pořád dkola to dělá. Takže třeba asi 100x slyšel, že nesmí štěně držet pod krkem, stejně to udělá, a už opravdu není jak mu to vysvětlit než plácnout po zadku. Ví, že nesmí školákům brát jejich věcim když jim sebere a počmárá sešit (zvlášť prvňák to nese hodně těžko), je potřeba zakročit tak, aby to příště neudělal, ať se klidně bojí toho trestu, ale aˇt to nedělá.
Když v budově ZUŠky začne ječet, protože on nechce jít po schodech ale ani nechce vzít, on prostě chce stát a my pospícháme do hodiny, tak taky potřebuje zjistit, že toto chování je nepřípustný. Protože on má hlas fakt silný a když bude vědět, že mu to prošlo, udělá to příště zase.
Jsiu to hlavně věci, který jsem u starších neznala, ale tento malý se zasekne a dokáže 50x zopakovat, že něco chce, a ví, že nemám pití a stejně ho chce, a to třeba v té zušce, a onse kvůli tomu rozeřve. Už na něm vidím, kdy se rozjíždí a nebude k zastavení. Je lepší, aby dostal malý plácnutí dřív než bude zle. Nedělám to ráda, ale jinak nezjistí, že ani ta cesta před samotným amokem, která k tomu amoku neomylně vede, není psrávná, aby se uměl zasdtavit včas. A že se zastaví proto, že se bojí fyzickýho trestu? no a co, v tomto případě radši z tohoto důvodu než aby ho nezastavilo nic a došel až tam.
Od září bude ve školce, jsem fakt zvědavá, jak to půjde.
Předchozí