Yuki,tak to jsem ráda, že nemám sama ten samí názor......jen nevím co jsem udělala špatně......možná to co mi všichni vyčítali- kluci se na něco zeptali a to bylo období pořád něco... a já okamžitě odpovídala......pokud jsem nevěděla. Chtěla jsem to doma připomenout. Kamarádky mi říkali...." na to jsou malý , to nechápou, k čemu jim to bude"
No bohužel na podzim se zděsila i sestřenka, jak to, že 9letý dítě ví jak funguje zhruba elektromotor a je schopný si ho jít s dědou na půdičku hledat s takovým nadšením.....
já vidím problém ve zvýdavých dětech.
tak já mám taky kamarádky co se s dětma prvouku učí..
..,ale hodiny ty děti znají...dokonce od školky 1/4,1/2,3/4 celá...Minuty se doučil nějak sam....Dan a Luk si nosil tak dlouho papírový hodiny, že se to učil právě poslední rok školky....
Jo a když luk vytáhnul všeobecný přehled přípravi na gympl. Tak jsme ho projeli celej za 2 večery a nevěděl asi 1 otázku a to jsme zanedbali- co je tajga(to si šel vyhledat do PC) a pak tam spletl asi 2 nějaký logický úlohy..takže jsem touklidila vlastně okamžitě a věnovali jsme se češtině.
A pak se o půl roku později zajímala kamarádka co tam je v těch přípravácvh tak jsem jí to půjčila a její šeśťák právě z tohodle nevěděl skoro nic.
Milado no to je teda úžasný......ty přesný metry.....a v učebnici nic....
Lipoo , jak jsi říkala, že děti neznaj slovo tchán...tak obě děti přišli postupně ze školy a říkali, že jsou ve třídě jediný co nemají žádný bratrance nebo sestřenice.A začali se pitvat v tom proč je moje sestra karieristka a děti nemá. A proč manžela brácha taky žádný nemá.....)vzhledem k frekvenci střídání partnerek nemožný)...super vysvětlování....
a nejlepší bylo letos v pátý.....nevím už co přesně brali,ale děti porovnávali rok svatby a narození prvního dítěte.....takže Luk přišel ze školy a dotaz: " Proč mají všichni stejnej rok jen XZ 2 roky a já ještě víc"
Kdo to dal do osnov
sakra co je komu po tom jak dlouho trvalo rodičům porodit dítě
dny v týdnu se učili ve školce , měsíce taky....ty se jen třeba Dan musel naučit popořadě.....
Hodiny měl Luk loni celkem 3x během školního roku v matice nejdřív celý a vždycky pacičky a pod tím i digitálky jakoby dopsat. O 1/4 roku později znovu 1/4,1/2, 3/4 a za další měsíc jako zopakování.
A pak se jim to promíttlo i do prvouky.
Letos někdy napodzim se učili minuty... a je to měsíc to měli asi jako opakování.
Jinak Luk měl prvnouku - PRODOS, matiku . ALTER, češtinu - Dialog
DAn má všechno od didaktis....a přijde mi to dobře zpracovaný.....zatím jsem nad tím tolik nenedávala snad jen právě nad prvoukou- malůvky kytek....tak užasná malůvka až podle osmisměrky jsem poznala, že to nejsou 2 růže rozkvetlé,ale tím druhým chtěl malíř vyjádřit pivoňku....protože přišel Dan, že tam má dvě růže co s tím.....