| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Majiku, není zač:-)~6~
Víš, já si myslím, že by bylo dobrý, abys dokázala ty emoce prožít a dožít (blbej termín, ale jinej mě teď nenapadá), aby ses potom všem dokázala s mamkou opravdu rozloučit.
Těžko se mi to popisuje, sama bych to těžko dokázala (proto jsem psala o odborníkovi, který by tě vedl), on člověk ty všechny "Kdybych byl tenkrát..." "Kdyby se v tý době...." atd. často jede pořád dokola a není schopen najít východisko.
Každopádně to není snadná situace, dokone si troufnu tvrdit, že v tomhle případě je dneska už větší problém všechna ta "omáčka" kolem, to, co smrti tvojí mamky předcházelo, co ji způsobilo, v jaké situaci k ní došlo. To je to klubko zamotaných provázků, který potřebuješ rozmotat a vytvořit z nich úhledný klubíčko, který uklidíš na místo a už nebudeš tak často brkat a motat si nohy do příšernýho spletence bez začátku a konce.
Držím ti palce, ať se ti to povede a tvůj život nabere ten správný směr.~R^~s~

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.