Nechala bych ji vlastnímu osudu a max. bych odpovídala na její dotazy bude-li mít zájem. Jinak učit účelově číst před školou většina škol nechce. Ale jsou asi i vyjímky, páč moje sestra prý mají děti přes prázdniny naučit znát všechna písmenka abecedy. U nás učitelka říkala, že není potřeba děti učit nic, max. prý procvičovat uvolňovací cviky ruky...
Nadané, geniální dítě je spíš opruz než něco k chlubení se. Navíc takové dítě je tak jiné, že to učitelky v mš nepřehlédnou. Jedno takové dítě bylo ve třídě u naší starší dcerky a byla to její láska dětského věku -opětovaná, takže jsem takové dítě měla šanci poznat více. Určitě neuměl počítat do 70 ale dostával svými početními příklady i nás dospěláky-sčítal, odčítal, násobil, dělil... Znal komplet mapu světa a jeho největší zábavou bylo mapy do detailu překreslovat. Ve školce absolutně nezapadal mezi kolektiv, protože byl úplně jiný. Ve 3 letech psal psacím i tiskacím a popisoval už ve třech letech obrázky, které namaloval na jejich druhou stranu. Maloval tak zvláštní obrazy, že je školka studovala na schůzích a řešili je s odborníky. Maminka s ním zažívala krušné chvilky, protože přimět ho jít někam kam nechtěl, nebo dělat něco co nechtěl uměl jí argumentovat tak, že z něj byla často v úzkých. Myslím, že geniální dítě fakt poznat jde i bez pedagogickopsychologické poradny