Jestli už čte jednoduchý slova, naučí se za ten rok číst ty složitý i vez Tvý pomoci. Metoda na to žádná není potřeba - může si hrát s živou abecedou, můžeš jí nabídnout nějaký přiměřeně náročný knížečky, a tim bych končila.
Jen teda zírám, kolik lidí by dítě blokovalo od čtení ABY SE VE ŠKOLE NENUDILO
Tak snad vyberu takovou školu, která to zajistí, a ne že budu dítěti bránit v rozvoji, aby pasovalo do nějaký nablblý tabulky
Já třeba letos měla ve třídě 4 prvňáky (je to malotřídka). Podle rámocovýho vzdělávacího programu, kterej je platnej pro všechny školy by měli na konci první třídy počítat do dvaceti. Na začátku roku jeden počítal do tisíce, dva do stovky a jeden do dvaceti. To s nima mam jako celej rok hrát člobrdo, aby zapadli do tabulek? Na konci roku dva ovládali číselnou řadu do milionu, jeden do sta tisíc a jeden do deseti tisíc. Předpokládám, že do školy chodí proto, aby se něco naučili - nebo jsem něco špatně pochopila?