Také jsem při nástupu do první třídy četla a přitom jsem se vůbec nenudila... Strašně záleží na pí.učce. Ta moje měla bezvy metodu - když spolužáci slabikovali, já a Dušan, co jsme uměli číst, jsme si četli knihy, které jsme si sami vybrali. A aby ona měla kontrolu, že fakt čteme a umíme číst, tak na konci hodiny jsem vykládala (cca 5 minut? nevím, asi....) co jsem za tu hodinu přečetla. Tak jsem během roku spolužákům převyprávěla Broučky, Bibi a Gabru a Málinku..... Co četl Dušan si už nepamatuji - jednu hodinu jsem vykládala já, jednu on.
Psát jsem neuměla, počítat tak nějak standartně, takže v ostatních předmětech jsem se účastnila společné činnosti
.
Takže dceři bych umožnila přístup ke kvalitním knihám, koupila případně nějaké takové ty sešity na spojování obrázků a slov, dělala s ní jednoduché křižovky, hrála scrable a pod. aktivity, nepostrkovala ji, ale nepřistřihovala křídla.... a HLAVNĚ dobře vybírala pí.učku!!!!!
Simča