| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Ano studuji, z podobného důvodu jako ty. Tehdy bylo druhé dítě na cestě, představa 4 let na mateřské, od maturity daleko. Dala jsem se na učitelství praktického vyučování. Taky matiku neumím a nemám ráda, tady žádná není ;) Přináší mi to přesně to co jsem očekávala. Kontakt s lidmi mimo okruh pískoviště, nové informace, nutnost sama zapojit mozkové buňky. Mám za sebou dva roky, čeká mě prozatím poslední, třetí ročník. Jak to zmáknu nevím, protože třetí dítko na cestě, tak to asi nebude úplně procházka růžovým sadem, ale pevně doufám, že to nějak zmáknu.

Co se týče praktického zajištění, první rok, když se narodila malá jezdila hlídat moje mamka a manžel zůstával taky doma, další rok, když vzali staršího do školky už to manžel zvládal díky home office s malou doma sám. Teď asi zapojíme opět babičku, protože to zase bude o kojení, navíc vyzvedávání ze školky atd.

Takže za mě, pokud máš aspoň rozumnou podporu ze strany partnera případně rodičů, určitě do toho jdi.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.