| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Jde o to, na kolik mne každý k sobě pustí. Nejdříve jenom čtu - jestliže je to na dálku, používám k tomu numerologii (vlastně tím že toho člověka jakoby studuji, tak dochází k propojení - proto je možné i na dálku, ale chybí někdy zpětná vazba, lidé samozřejmě mají základní otázky, ale pak v závislosti na kartách otázky mění). Osobně - někdy jsou lidi opravdu tzv. z kamene - zkoušejí a tím vlastně omezí i své energetické pole, tudíž dostanou pouze čtené informace. A tím jak vykládám, ponořuji se do výkladu tak začínají chodit i jiné informace, takže pokud je člověk slušné médium :-) - začíná být informační pole silnější.
Na karty lidé sahat nemusí - někdy mají hodně rozházené myšlenky a podle toho výklad také vypadá :-)) - takže pokud vidím že karty jsou mimo - beru je do ruky já, a vykládám za klienta. Výklad je pak přesnější, neukazují se zbytečné strachy a obavy které výklad kazí.
Jenže - lidé když si na ty karty nešáhnou, cítí so ošizený :-)).

Vlastně je výklad takový channeling - ale není dobré ho zneužívat. A vlastně vypočítávají vždy budoucnost z daného okamžiku - a je vždy na každém, co si z toho vezmě.

Jinak k opravdovému nahlédnutí do budoucnosti (samozřejmě i tady platí výpočet z dané situace) je výborný channeling - na což není třeba karet, je to přímé napojení a už ne na astály, ale buď přímo na vyšší já, nebo na tzv. duchovní průvodce - ale i tam je třeba brát s rezervou a usměrňovat otázky, protože informace přichází převážně duchovního charakteru a člověk musí žít i tady, živit děti, sebe.
Problém je, že tato technika velmi unaví (mně je špatně od žaludku) a dost energeticky vyčerpá, takže používám velmi zřídka.
Takže na dálku - pokud se mám přes co napojit - není problém, někdy lepší i než osobně - mám opravdu čas si zavřít oči a na ty informace se naladit.