Přidat odpověď
jééé, no kdyby se hudbou upevňovaly matematické schopnosti, to bych brala, jenže u mě to evidentně nezafungovalo :-( (jsem matematický propadák, přitom ráda hraju na klavír, kytaru i flétnu, zpívám taky obstojně, cit pro rytmus mám). To že hudební sluch a cit pro jazyk spolu úzce souvisí, tomu naopak věřím a mě se to potvrzuje.
Já myslím že naté teorii o "nepřímém" rozvíjení je hodně. Třeba ten sport - no tak nebudeš mistr světa amoleta, ale budeš umět trochu víc "zatnout zuby", vydržet nějakou nárazovou zátěž, zpracovat takové ty pocity "před startem" - tj. před začátkem něčeho nového, na čem záleží například, a to vůbec nemluvím o "umění prohrávat" - i když to často to umění není, ale aspoň zažít existenci těch pocitů že jsem/nejsem první nebo x-tá.....
Předchozí