| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

koukám, že to některé tady považují za vtip~a~
samozřejmě-není možné, aby se kondom dostal k vaječníku, ale že je někd ehluboko, tak to možné je a i by to mohlo způsobit problémy, třeba i nějaký zánět.
Takže-moje rada: jeslti jste honenašli, tudíž si jseš jist,že je uvnitř, tak k lékaří, máš to tam hodně dní. Te´D sice riskuji, že si to tady přečte někdo,kdo mě zná, ale je mi to celkem fuk. mám takovou zkušenot, stalo se mi to s partnerem, prostě jsme všude hledali, nenašli... byl hluboko, a´T jsem dělala co jsem dělala, tka jsem na něj nedosáhla, nemohal ho vytáhnout(byl prostě někde vzadu) Tudíž jsem nakonec navštívila lékaře aprotože to bylo o víkendu tak pohotovost na gyndě ve špitále, kde m ho doktor vyndal (bylo to krvavé), říkal, že s eto občas stane, že nejsem první, ani poslední a prostě někdy musí pomoct lékař.
sranda teda byla, že se to stalo 1.dubna a když jsme přišli na ambulanci a manžel oznámil sestřičce, že se nám ztratil kondom a nenašli jsem ho, tak nechápala, asi si myslela,že si dělá srandu.
No, pro mě to teda sranda nebyla, docela nervy...

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde