Přidat odpověď
Syn chodí právě te´d o září, jsem naprosto spokojená, ale hlavně i on. Měl odklad kvůli řeči, stále neumí r a ř, občas nepoužije L tam, kde má. Před prázdninami byl trošku bojácnější a dost nanás citově vázaný, ale přes léto se to srovnalo. . V ped psy poradně mi přesně paní říkala, že je to pro sociálně slabší a znevýhodněné, což při pohledu na děti, kteří s ním do té přípravy chodí i přijde poněkud úsměvné. Sociálně slabší jsou tam max. 2 z těch cca 13, je tam jedna "polorómská" holčička, ale sociálně slabší určitě nevypadá. Většina kluků je tam kvůli špatné výslovnosti, jeden hůře slyší, jedna holčička hodně pláče a je bojácná atp. Paní učitelka je super, dělají např. grafomotoriku, povídají si, dělají pracovní listy podobné jako v 1. třídě, ale s jinými věcmi (např. nyní porovnání větší menší), učí se vytleskávat, učí se poznat písmena uvnitř slova, mají výtvarku, TV atp. Je v budově školy, sny chodí i do družiny a na obědy, zvykne si postupně na školu a myslím, že jsme udělali dobře, že jsme si to v té ped psy poradně prosadili, logopedka to doporučila, ale kupodivu tam to jako důvod neviděli. Aby zůstal ve skolce se mi nelíbilo, nebyla jsem tam až tak spokojená s tím, co dělali (sledování dvd atp.). Než tam nastoupil, zjiš´tovala jsem na netu a po známých zkušenosti speciálně s touto přípravkou u této ZŠ. Kdyby to neměla prověřené, tak bych ho tam nedávala.
Předchozí