Přidat odpověď
u nás to učitelka nepoznala vůbec, protože můj starší nechtěl být jinýa když měli slabikovat, tak mi učitelka říkala, že mu to jde nějak pomalu, že když má přečíst slovo, tak je chvilku potichu a pak to teprve přečte. Vysvětlila jsem jí, že si napřed to slovo přečte pro sebe, pak v duchu rozloží na slabiky a pak to řekne nahlas, od té doby ho nenutila slbikovat :)
mladší na začátku první třídy měl už přečených několik knížek a řešili jsme s PPP, co s ním, tam to bylo jinak, ale první dojem na psychologa udělal takový, že má i v papírech napsaný, že vyvolává opačný haló efekt, oni mu ve školce doporučovali odklad, že první třídu nezvládne, netušili, co umí, on se nijak neprojevoval.
A ani jeden z nich nezlobí, teda ve škole, starší umí doma pěkně provokovat, mladší ani to ne, takže u nich se nedalo poznat vůbec nijak, že mají na víc. V2tšinou se takto chovají holky a ne kluci.
Ale to neznamená, že by byli v původní škole spokojení, to jsou až teĎ :)
Předchozí