tak já jsem byla o odkladu přesvědčená-je totiž srpnovej a nechtělo se mi ho házet mezi většinou mnohem starší děti, často i skoro osmiletý..Jenže on se naopak o čtení, matiku,násobilku, jazyky apod zajímal až moc, já navíc chtěla pokračovat v tý angličtině a naskytla s e mi možnost dát ho do anglický třídy s daleko menším počtem dětí a fakt rodinným přístupem.Nezralej ale taky je, sice s učením fakt žádnej problém, dokonce na rozdíl od svýho bráchy i píše jako když tiskne
-ale takový ty běžný věci, to jde mimo něj a někdy jsem z něj zoufalá..nenosí mi domů sešity, penál, oblečení, flašky, ráno si obleče dvě ponožky na jednu nohu, je schopnej jít i bos, na sobě kalhoty od pyžama, nemá takovej nějakej "smysl pro povinnost", když se mu nechce dělat úkol, oznámí mi, že dneska se mu fakt nechce, ať to napíšu paní učitelce a tak...