Přidat odpověď
Dnes byly ve škole konzultační hodiny, tak jsem vyrazila za učitelkou. Problémem je, že syn ve škole zatím stačí s přehledem (jedou dost pomalu, čtou zatím jednotlivá písmenka, občas nějakou slabiku). Učitelka si ale všimla, že syn čte už delší texty, ale že hláskuje. Zkušenosti s přeučováním prý nemá, ale hláskování ve škole prý nemá místo. Máme ho naučit slabiky. Chjó, slabiky umí, v případě dotazu s přehledem slova na slabiky rozdělí správně, jen při čtení neslabikuje.
Dohodla jsem se s učitelkou, že syn přestane číst před spaním (vždy mi přečte první stránku příběhu, já následně dočtu kapitolu), aby si hláskování neupevňoval a já mu budu dávat číst jednoduché texty s krátkými slovy, které se bude učit číst slabikováním. No, snad to bude mít pozitivní výsledek, snad se nesnažím leváka předělat na praváka.
Předchozí