Přidat odpověď
Mop Oxone jsem koupila přes internet od firmy EUROLINE CZ s.r.o. Doma jsem ho vybalila, napustila jsem do kbelíku trochu čisté vody, namočila mop a pokusila jsem se ho šlapáním na pedál vyždímat. Šlapala celá rodina, odstředivka se točila, ale z mopu stále kapala voda. Byl úplně nasáklý a vyždímat nešel. Vrátila jsem ho firmě s tím, že ruším kupní smlouvu. Poslali mi ho znovu (nevyzvedla jsem ho), na e-mail nereagovali, v telefonu mi nějaká slečna sdělila, že jsem mop použila, tudíž nemám nárok ho vrátit. Navíc mi řekla, že musím na pedál šlápnout 20x až 30x, aby se mop vyždímal (je pravda, že jsme šlápli možná jen 19x). Po doporučeném dopise, ve kterém jsem trvala na odstoupení od smlouvy, mi přišel dopis, že za použití hlavice mi bude odečtena částka 90,- Kč a za použití kbelíku (!) 100,- Kč. Dostanu zpět alespoň 700,- Kč a jsem bohatší o další zkušenost!
Předchozí