Přidat odpověď
Ahojky,
jsem majitelka zrovna obchůdku s dětskýma botičkama a řešila bych to tak, že bych ty boty přivezla a peníze si vyzvedla. A to bych přesně požadovala po té prodavačce. Ona by si musela spočítat, zda se jí vyplatí k tobě zajet, či to dát ze svého a opravené botky třeba prodat v bazaru.
Ale teď mně napadá, že možná ty vůbec nemusíš s tou výměnou souhlasit neboť prodavačka reklamaci vyřídila jedním z možných způsobů a pokud ty nepřistoupíš na opětovnou změnu, je to čistě na jejím triku a opět by to bylo už jen na ní, jak by s obuví naložila.
Nejlepší by bylo zavolat si do poradny pro zákazníky v Praze, mohli by ti poradit, zda na to musíš či nemusíš přistoupit. Osobně si myslím, ač se pohybuju na druhé straně pultu, že nemusíš.
Předchozí