Přidat odpověď
Chtěla bych se Vás zeptat na názor.
23.12. jsem svému manželovi koupila u modrého operátora dotykový mobilní telefon za 12 000. Nerozumím telefonům, a proto jsem v prodejně strávila s prodavačkou dost dlouho a nechala si poradit. Nakonec jsem s ní a ještě po telefonické konzultaci s kamarádem vybrala HTC s operačním systémem Android 2,2.
Těch krabiček tam měla hodně, chápu, že se čověk může splést, ale ještě když jsem jí podávala platební kartu, zeptala jsem se jí, jestli je to opravdu ten telefon, co jsem vybrala. Prodavačka odsouhlasila, já jsem zaplatila a spokojeně odešla. Ten kamarád po telefonu mi radil, abych hlavně nekupovala windows, že se zasekává, android že je lepší, přesně to jsem řekla prodavačce.
Na Štědrý večer jsme však zjistili, že paní mi dala přesně jiný, nejstarší model, co tam měla a právě s těmi windowsy. Mně bylo jedno, kolik peněz utratím, to jsem ji taky řekla, byla jsem ochotná zaplatit i více.
Dnes jsem se do onoho obchodu vydala znovu a telefon, de facto nepoužitý, reklamovala. Dříve jsem nemohla, byli jsme v zahraničí na horách a vrátili se až včera v noci.
Chtěla jsem, aby mi telefon vyměnili za model, který jsem původně vybrala, a na kterém jsem se s prodavačkou dohodla.
V obchodě jsem se setkala s neskutečným nepříjemným chováním, s arogantním přístupem, s osočením, že za vše můžu jen já. Ve výsledku jsem sice telefon opravdu vyměnila, ale odcházela s pocitem, náš zákazník - náš problém. Doplácela jsem ještě další dva tisíce, tudíž jsem v obchodě celkem nechala opravdu hodně peněz.
A teď mě zajímá, jak byste tohle řešily vy? Nechaly byste to tak a nebo byste taky chtěly výměnu?
Mám z celého nákupu teď fakt špatný pocit, pocit, kdy jen čekám, až mi vyprší smlouva na můj telefon a jdu ke konkurenci. Mám chuť zrušit u nich všechny produkty, které máme, internet, televizi, pevnou linku, mobilní internet, prostě vše.
Chování, které jsem zažila dnes, bylo fakt moc i na mě.
Předchozí