No já nevím, hlavně bych se 10x než bych odešla z prodejny přesvědčila, cože to mám v krabičce, kterou si nesu domů-nespokojím se s tím, "ano máte tam tohle či tamto". Jsem v tomhle opravdu docela postižená a než něco takovéhodle koupím, tak se x-krát podívám na internetu, x-krát to proberu s někým, kdo mi má poradit... + myslím, že jsi měla hned volat operátora, u kterého jsi mobil koupila a řešit to hned a pak už jít jen mobil vyměnit.
Ono těžko soudit jednání toho obchodu, nikdo z nás tam s Tebou nebyl, abysme mohli posoudit, jak reagovali oni..
Nicméně bych byla ráda, že ho vyměnili! Všude je to jen a jen o lidech! Nemůžeš podle jednoho člověk odsoudit celého operátora - to snad dá rozum, ne? Co můžeš a asi bych to udělala být takhle rozhořčená jako ty,- je, poslat písemnou stížnost na toho konkrétního člověka! My máme od O2 taky TV, ADSL, pevnou linku a nikdy jsme s nimi neměli žádný ani sebemenší problém