Terinko, asi vznikl nějaký šum... a je to nepříjemné, ale zase chápu i je, pokud je limit daný a ty jsi ho vyčerpala... Ale pokud víš, s kým jsi tam mluvila, tak máš možnost poslat reklamaci, že na jejich lince Ti to vysvětlili jinak a že jsi se službou nebyla spokojená... Většina call center má hovory nahrávané - teoreticky bys ani nemusela vědět s kým jsi tam mluvila - měli by být schopni podle volaného čísla zjistit s kým jsi mluvila...
Já nevím, jak je to teď, ale chtěli jsme před časem přejít k O2, abysme to měli jednodušší s placením a prostě měli jsme vše od jednoho operátora a odradilo nás, že není možné u O2 sledoval v samoobsluze, kolik už toho mám provoláno... Řekli nám, že Vodafone má nejnovější software(začali později než oni) a že oni jsou oproti nim zastaralí. Takže teoreticky by na tom Vodafone měl být možná i líp
i když s netem těžko říct - v tom možná O2 bude hrát prim i v pokrytí...