Přidat odpověď
My tam právě měsíčně necháváme tak 8000, což už není až tak málo. Máme od nich opravdu vše, O2TV k tomu si doplácíme extra balíčky s nabídkou programů, máme ADSL, já kvůli práci potřebuji mobilní internet, ten mám taky od nich, sama tam mám dva mobilní telefony na smlouvy, k tomu pevnou linku, z té voláme docela dost do zahraničí, prostě považuju se za stabilního mnohaletého klienta, se kterým neměli nikdy nejmenší problém, nikdy jsem se ani neopozdila s placením ... ale kdykoliv cokoliv s nimi řeším, vždy to je problém. Vloni jsme totiž řešili právě problém s mobilním internetem, protože se mi běžným používáním poničila ta tyčinka, respektive ten konec .... tehdy to ale celé stálo 900 Kč, já neměla čas čekat měsíc na vyřízení zákonné reklamační lhůty, takže jsem přístroj koupila celý znovu. Ale výrobek za 12000 mě fakt naštval.
A souhlasím s tím, jak někdo psal, že fakt z lidí občas dělají blbce. Přce když jdu koupit mobilní telefon a rovnou ii řeknu, potřebuju poradit, nejsem žádný expert, to snad není hřích, ne? Když si půjdu koupit kus masa, taky nečekám, že to prase nejdřív porazím já.
Předchozí