Přidat odpověď
Terezo,my u nich taky meli kdeco, ale pak nas nastval opakovany problem s ADSL, ktery nebyli schopni vyresit ani po trech tydnech neustalych urgenci. Vzdycky, kdyz jsme se k nim na tu linku probojovali, tak se podivili, kolik tam mame reklamaci a urgenci na vyrizeni a pripsali dalsi a tim to koncilo. Pak jsem prestala byt slusna, udelala po telefonu coromoro a najednou to slo. Technik dorazil primo k nam domu, cosi promeril, zjistil, ze zrychleni, ktere nam vnucovali, u nas mozne neni, stahnul rychlost a bylo po problemu. Ovsem kdyz manzel potrebuje net k praci, tak nam tri tydny na reklamaci fakt nevyhovuji. Pravda, nabidli nam moznost platit si nejaky specialni priplatek cca tisicovku mesicne, ktery by zarucoval, ze v pripade nefunkce netu se tim zacnou zabyvat do 24 hodin, ale to jsme fakt odmitli a odesli i s celym netem jinam.
Předchozí