Přidat odpověď
Pročetla jsem celou diskusi a jako macešce střídavých dvojčat (14) mi jsou nejbližší názory Macimm+.
Holky spolu chodí do stejné třídy, koníčky a kroužky mají stejné.
Nemohou se dočkat, až půjdou na střední a rozdělí se.
Nejsou A a B, jsou holky C.
Všichni je berou tak nějak .. průměrem; srovnávají, předpokládají...
První (zodpovědnější, s náznaky ambicí a snahy) ve škole tahne druhou, která na to spoléhá a když už nemůže konkurovat v úspěších, snaží se o prvenství v průšvizích.
Můj partner, jejich otec, to dotáhl se svým dvojčetem - sestrou až na vysokou. Prý se mu velmi ulevilo a mnohé v pozitivním smyslu změnilo, když se rozhodla po roce školu opustit a vdát se a on téměř ve dvaceti byl najednou sám za sebe.
Nevím, zda rozdělit už v první třídě (možnosti, názor dětí..), ale rozhodně budovat individualitu (kroužky, rozdílný přístup).
Předchozí