.... se to čtení v 5 letech sám naučil náš starší a teď stejně tak spontánně s tím začal náš mladší synek.
Genetická metoda z tohoto "přirozeného" způosbu vychází a já osobně ji pokládám za lepší metodu než to slabikování. Na naší škole se naštěstí učí právě genetická metoda. I to bylo další plus a argument, proč zvolit tuto školu. Synek sice už uměl plynule číst, ale jelikož v podstatě ostatní dělali totéž, co on o rok a půl dřív, je ta návaznost mnohem plynulější. Těm co už číst umí, paní učitelka půjčuje nějaké jiné, nappínavější čtení, třeba "Děti z Bullerbynu"
!
Kdyby škola byla jinak dobrá a jediná "vada na krásě" by byla slabiková metoda čtení, tak bych jim asi prostě sdělila, že se syn naučil číst sám a nějak bychom to vyřešili. Při nejhorším by si ty slabiky četl "po svém"...
Ale myslím že každý soudný učitel pozná když už dítě umí plynule číst a už moc neřeší metodu, JAK k tomu došlo (když už cíl je vlatně splněn) - a dá mu hlavně na čtení něco, aby se nenudilo!