Přidat odpověď
Ahoj Káťo, teda když to tak čtu, tak si to měla opravdu hustý v první třídě. Já jsem vždycky nechápala,jak některé kamarádky říkaly,že první třída je pohoda,naučit se číst,psát,počítat do 20. Ale my jsme taky měli docela hustou první třídu. Měli jsme učitelku co učila dřív druhý stupeň a s malými dětmi teda s první třídou zkušenosti neměla. Bohužel tedy nemá ještě ani vlastní děti, tak zrovna u ní bylo znát, že se nedokáže vcítit do tak malého dítěte co se mu děje v hlavičce. Děti z ní docela byli takové, jak bych to řekla, Markétka bývala uplakaná a Marek mi říkal, jak je pani učitelka nespravedlivá. Dávala nám úkoly třeba jeden pak tři pak nic a zase tři. Na prázdniny nebo prodloužený víkend, bylo třeba 5 úkolů. Děti tak neznaly vlastně ani odpočinek, úkoly byli i na papíře hlavně slovní úlohy, pak si zkoušela děti u tabule, podle toho jim dala známku na vysvědčení a písemky byli většinou na hodinu hlavně matematika. Markétka dostala i jednou po půl roce ve škole pětku, že nechtěla číst, ne že by neuměla písmenka, ale že se zasekla a nevěděla jak dál. Markovi jednou říkala, polož pero máš za pět nebudeš opisovat od souseda. No bylo toho víc. Nakonec jsme tedy měli samé jedničky na vysvědčení,ale stejně jsme odešli. Učitelky metody nám nevyhovovaly. S dětmi jsem o tom pořád mluvila a byli pro abysme šli do jiné školy. Takže teď ve druhé třídě chodíme jinam,je to dál, ale super. Učitelka tak u ní nevázne komunikace má dětí pouze 18. Zlepšily jsme se ve čtení a psaní. Marek musí tedy procvičovat psaní a Markétka má zase problém s matikou, protože jí v první třídě nebylo vysvětleno přechod z desítky. Tady jí to učitelka vysvětluje doma i trénujeme a pokrok je znát. Děti budou mít tedy samé jedničky na výzo,ale možná za čas Markétka asi tu dvojku bude mít z té matiky. Nemá tak pohotové myšlení jako Marek. On má zase horší psaní. Takže každý něco. Jo a úkolů dostáváme každý jeden a v pátek žádný. Takže o víkendu odpočíváme. A z prvouky jsme měli za půl roku pouze jeden úkol, vše dělají ve škole.
Ještě dodatek, nynější paní učitelka taky nemá děti, má dvacet let praxe, bohužel jí chybí titul MGR. takže musí ještě studovat dálkově, aby si to dodělala. Je jí už přes čtyřicet. Kam jsme chodili dřív, tak paní učitelka byla MGR. ale systém tedy neměla žádný. V první třídě jí odešlo pět dětí. ADD: mobil, tak děti zatím nemají. Slíbila jsme jim ho až ve třetí třídě. zatím je všude vozíma vyzvedávám, tak to není nutný.
Předchozí