Káťo, máš pravdu, teď co jsi napsala je, jako byla naše učitelka. Já takovou přísnost nemám ráda, přijde mi to trošku moc. Do vedlejší třídy jsem je dát nechtěla. Tam jsou učitelky co mají sice 30 let praxe jsou před důchodem, ale mají své zažité. Neberou dítě individuelně. Zažila jsem to, když jejich třída v 1.A byla ve škole přírodě, moje děti nechtěli jet, tak šli právě vedle do třídy. Viděla jsem, že i nemají problém se přizpůsobit a změnit třídu případně školu. Opravdu záleží i na škole. Tady mají jinou kncepci školy než jsme měli. A i ta nám víc vyhovuje učitelka mi věnovala na seznámení 45 minut svého času. To jsem za ní byla, když jsem se s panem ředitelem domlouvala přestup. Učitelka je prostě skvělá, nedostávám vynadáno za každou blbost.
Přišlo mi, že i úkol bylo hodně, jak to doma zvládneme a já abych něco nezapomněla a děti neměli za mně černý puntík. Učitelka je nenaučila psát do úkolníčku úkoly. Museli jsme vždy hledat v učebnici nebo na papíře.
Tady teď máme úkolníček a píšou si úkoly každý den, učitelka mi i píše co případně trénovat doma, co nám nejde. Za což jsem já ráda. A vždycka jí najdu v kabinetu ráno než začne hodina a můžu si s ní promluvit.
V té dřívější škole učitelku najít byl unikát. Prostě tam vázla komunikace. Rok jsem byla na nervy, prostě jsem to tak cítila nedokázala jsem se smířit s tím co učitelka dělá. Ani jsem nevěděla co probírají ve škole, neboť učebnice všechny nenosily. Tady nosí všechno já jim pomáhám, ale mám opravdu přehled. Jsme moc spokojení. Já do té školy taky chodila a u školy bydlí i moji rodiče, tak případně s vyzvedáváním nemám problém, když potřebuju.
Přeju ať to zvládnete.