Přidat odpověď
Ivo, pro Káju to přínosem bylo, konečně mi někdo vysvětlil, že Kája proto, aby četla "efektně" plynule, tak si to nejprve přečte v duchu a pak nahlas, což je prý ta největší chyba a zlozvyk, který je třeba odstranit. Já jsem nevěděla, že to tak nemá být. Stačilo říci a během jediného večera se to odnaučila a teď normálně slabikuje. Čte hůř než Standa, ale s ním je těžké srovnávat, čte mimořádně dobře. Pro mě je důležité, že se během krátké doby zlepšila a že ví, o čem čte. Standík sice nepíše zrovna krasopisně, ale dle spec. pedagožky je to u kluků normální a na krasopisu podle ní záleží jen do třetí třídy. Navíc když chce, tak píše krasopisně. Když píše, klidně mi vypráví o něčem, nemusí se na psaní nijak soustředit. Má cit pro to, kde psát měkké i a kde ypsilon i když se to ještě neučili. Ale pí uč. si myslí, že má problém a své neodborné názory prezentuje před celou třídou..
Jinak nelituju, že jsem je nerozdělila, už vidím, jak si vzájemně závidí, že jeden píše celý víkend úkoly a druhý má volno. Nezvládla bych třídní schůzky, jeden by jel na školu v přírodě a druhý ne (jela jen jedna třída). Považovali by to za nespravedlivé.
Jinak pí učitelka má i mnoho velmi dobrých vlastností, vede je ke čtení, vodí do knihoven, zajímají ji názory dětí, každý týden vyplňují, co se jim ten týden ve škole líbilo a nelíbilo, přemýšlí o nich a mnoho dalšího..
Předchozí