Marťo,
mně se to rozdělení u holek vyplatilo a jak jsem psala, vůbec si nejsem jistá, že je to víc práce...
Jsem ráda, že mají jiné úkoly, neměla jsem tendenci je nechat dělat ty úkoly najednou a porovnávat je, nemusím při čtení poslouchat dvakrát to samé...Choděj spolu na angličtinu v družině (teda Pétě jsem to dneska zrušila, chce si radši hrát), a učitelka mi dneska přiznala, že ani po půl roce, když jsou spolu, neví, která je která...a to je Pája o 6 cm vyšší a každá je jinak oblečená...
Když jsou nemocné, úkoly jedna druhé nosí v pohodě, prostě jen zaskočej do vedlejší třídy...
A třídní schůzky jsou většinou jako individuální konzultace, na začátku nějaké povídání, velmi podobné v obou třídách, jde hlavně o organizační záležitosti. A pak jedna z učitelek rozdává lístečky a jen s některými rodiči chce ještě mluvit osobně, druhá si pak rodiče bere po jednom, takže nejen, že stíhám, ale často ještě čekám, než na mě dojde řada...
Mlčo,
jsem taky Iva, jinak tady známá i jako Andie
. Na FB tě zkusím najít.