Přidat odpověď
Xantipo,
zakladatelka se ptala na starší děti, takže jsem nemluvila o batoletech (tam je to samozřejmě jiné), mluvila jsem o školních a starších dětech.
Pohozenýma věcma jsem myslela například, když nestihnu odnést hrnek po snídani do kuchyně, tak vím, že ho tam ten, kdo projde kolem nenechá, nebo nechám na stolku v obýváku knížku, tak ji někdo založí zpátky do knihovny atd...
Taky učíme děti pravidlům, ale těm která považujeme za všeobecně platná a důležitá pro život, do toho užívání počítače ani příchod domů pro nás nepatří.
S tím PC to napíšu obšírněji, na 1.stupni jsme měli doma jenom jeden počítač, a protože já na něm musela většinu času pracovat, tak se k němu děti moc nedostaly, takže tam problémy odpadly. Na druhý stupeň dostaly oba ntb a to už je jejich věc kolik a kdy tam sedí, jak už jsem psala dřív, kdyby začaly problémy, tak to budu samozřemě řešit, ale když syn zasedl k ntb hned, jak přišel ze školy, to mi nevadilo, taky si po příchodu z práce potřebuji trochu vyčistit hlavu a až pak se pouštím do dalších povinností.
Kde lítají děti přes den, vím z rozvrhu školy a zájmových kroužků, že jsoou pak doma nebo u kamarádů, nebo kdekoli jinde neřeším, když chci vědět kde jsou, tak zavolám. Kam jdou chci aspoň přibližně vědět, když jdou někam za tmy nebo na noc.
Předchozí