Přesně tak - právě praxe je to nejdůležitější (Marťo, evidentně nejde o bílej plášť).
Řekla bych mu jasně, co je za problém a že zápach obtěžuje i děti, což by se stát nemělo, tak ať s tim kouká rychle něco udělat. Co se týká toho, že nezvládá třídu, tak od toho je ve škole, aby mu s tim někdo pomoh - u nás bylo možný vzít si sebou učitele a pak s nim procházet, co děláme blbě. Jinak jsme po každý praxi měli hodinu na to, abychom ústně vše probrali mezi sebou a s naším učitelem (měli jsme všichni praxi každou středu od osmi do desíti - každej v jiný třídě - a pak jsme měli jakože naši výuku, kdy jsme rozebírali, co komu šlo a nešlo a proč). Zvládnout třídu se člověk přecijen chvíli učí - musí najít tu správnou hranici, kdy je dost pevnej, ale zároveň dost přístupnej... My třeba měli tuhle celoroční/středeční praxi z dramaťáku, kde člověk chce od dětí, aby dodržovaly pravidla, ale zároveň, aby byly spontánní a improvizovaly, což nám ze začátku připadalo skoro jako protimluv, než jsme získlai nějakej cvik. Si pamatuju, jak jsem prvňákům řekla, že se nemusí dovolovat na záchod a pak jsem koukala, jak puk, když mi na záchod utekla půlka třídy, aby vyzkoušeli, jak to funguje
Dneska to mám ve třídě stejně - děti se neptají, ale odchází tak, jak skutečně potřebujou a hned se zase nejkratší cestou vrací, čili problém evidentně byl jen v tom, jak jsem to nezvládla podat.