no tak kdybych nechala Honzu at si píše ukoly uplně sám, tak to píše taky dvě hodiny..... sedí, napíše slovo, kouká dalších pět minut z okna apod. Jde o to jak to pojmete od začátku školy..... Nestojím nad ním celou dobu, ale taky ho na druhou stranu nenechám bez dozoru.....
Jinak učily se číst po slabikách, Honza už čte v pohodě. On je knihomol, on je rád, že už si může číst sám
. Matematika u něj je tzv. levou zadní.... a psaní, jeho největší problém, tak i tam má výrazné pokroky. Mají velkou písanku kde se ty písmena učí, pak malou písanku, kde to trénují a pak ještě mají založený sešit, kde jim paní učitelka píše písmenko na procvičení pokud jim to nejde a můžou tam procvičovat libovolné množsttví řádků. Já jsem mu koupila ještě v papírnictví písanky, kde je nucen procvičovat ještě navíc, aby to prostě dostal do ruky.
Ad úkoly.... mají na střídačku bud matematiku, nebo psaní, nebo čtení. Ti co čtou hůř mají číst každý den. Jednou za čas úkol z angličtiny a jednou za čas úkol z prvouky. Ukoly děláme pokud možno cca do půl hodiny po příchodu ze školy. Pozdější dělání úkolů se nám neosvědčilo.
A jinak naše paní učitelka je velmi flexibilní..... pokud nejde někomu třeba počítání či čtejí jednou metodou, tak dá na výběr jinou..... tzv. přesně na míru jednotlivým dětem. A chodíme do školy státní, uplně normální, ve třídě je jich 20.