Přidat odpověď
možná to tady bude působit trošku nepříjemně, ale já třeba obavy mám. Docela konkrétní. Dcera půjde od září do školy, a nejspíš ve třídě bude s chlapcem který má potíže s chováním (pravděpodobně autistická porucha, i když nejspíš ne z těch vážnějších). Teda oni jsou už nyní spolu ve školce, třetím rokem. Zpočátku spolu dost "válčili" (hoch je kontaktní a dcera odtažitá, on má určité nutkavé chování a bohužel zrovna to které jí konkrétně osobně vadí se moc nedaří "odbourat", i když učitelka taky myslím udělala velký kus práce aby se v kolektivu všichni nějakým způsobem snesli) Ale školka je hra. Je tam hodně času na to "sociálno". Ve škole budou mít 4-5x 45 minut na to aby se naučili nějaká fakta/dovednosti. A pokud tam u toho bude někdo běhat/nevhodně se chovat/narušovat soustředění, opakovaně, každý den, každou hodinu..... prostě ta výuka nebude probíhat v takové pohodě jak bych si pro své dítě představovala..... S tím jak působí ve třídě dospělý asistent nemám zkušenost vůbec, doufám že to bude fajn, v podstatě nemám jinou možnost. Tomu chlapci samozřejmě přeju ať se může vzdělávat v co nejlepší formě, samozřejmě, nemá to lehké. Ale vidím i tu druhou stranu mince a nechci aby moje dítě chodilo do školy otrávené že se "zase" bude muset vyrovnávat s konflikty které by samo nevyvolalo...
Předchozí