Přidat odpověď
Mám stejný názor.Jsem taky samozřejmě trochu ovlivněná tím,že mám postižené dítě (a to tak že hodně,čili integrace nepřichází v úvahu).Ale taky jsem jeden rok dělala asistentku integrovanému dítěti.Takže i za mě,pokud ten žák nějak výrazně nenarušuje výuku ostatních,naprosto by mi nevadil.Myslím,že prakticky si to budeme zkoušet trochu i na vlastní kůži.Mladší syn nastupuje do první třídy a bude s ním i klučina,jehož přesnou diagnozu neznám (a ani se po ní nepídím,protože mi do toho nic není),který bude mít asistentku.Viděla jsem ho u zápisu,trošku si nedovedu představit,jak to bude ve třídě fungovat,on je zrovna spíš ten typ,co působí rozruch.Ale rozhodně bych to nezavrhovala,nedejbože nesepisovala nějaké petice nebo tak něco.Ale my jsme malá vesnická škola,kde je ve třídě méně dětí.
Předchozí