Monty - to je celkem egál, co bylo v původní škole. To, jak k tomu "hotovému" přistupuje úča, která ho nechá v klidu propadnout, i když ví, že mu tím hrozí přesun do speciálky, kam zřejmě nepatří, to je nyní rozhodující.
Kluka neznám, ale setkala jsem se s tímhle bohužel mockrát a mám na podobné praktiky silnou alergii.
Přinejmenším má za sebou stěhování, špatné zázemí a nějakou formu LMD. Mentálně postižený zřejmě nebude.
Proč tedy speciálka?
Proč to traumatizování špatnýma známkama?
Proč ho nehodnotí slovně, dopr...e?!
Ještě jsem ochotná pochopit rodiče a učitele, kteří nechtějí ve třídě masturbujícího, agresivního hocha s mentálním potižením.
Co nepochopím je, že tu stále přetrvává ta bolševická tendence strkat VŠECHNY nevhodné nebo problematické děti do zvláštních škol, bez ohledu na okolnosti...