Majo,já se snažím,ale to je tak únavné.Chápu,že když člověk takové dítě nemá,spoustu věcí neví,proč by měl.Ale přece sebekriticky když nic nevím,nebudu kategoricky vykřikovat,že to odmítám,možná to může být jindy úsměvné,ale tady jde o děti.Klasická situace je,dítě se integruje,škola souhlasí,s dítětem totiž také přicházejí peníze,potom učitelský sbor zjišťuje,že je kolem dítěte opravdu více práce,příjdou kázeňské problémy,což se náramně hodí do krámu,osloví se ostatní rodiče,na to každý slyší,pokud řeknu matce,že její dítě ohrožuje agresivní postižený jedinec,bude z ní lvice,já to chápu,ale je třeba si uvědomit,proč ta situace vznikla a proč učitelka nezakročí.Každá máma postiženého dítěte Ti potvrdí,že nevychovává stylem-můžeš všechno a ani v těch speckách to není o tom,že ty děti mají všechno dovolené.Jak může učitelka říct na stížnosti rodičů,že nemůže nic dělat,protože dítě je postižené,jak tu padlo,to je lež.Prostě se jim to hodí do krámu a rodiče ostatních dětí jsou takovým nástrojem v rukou učitele.Uf,omlouvám se za dlouhý příspěvek,muselo to ven.