Právě proto, že je to těžké určit bych prostě byla s integrací opatrná. Ono to může být na obě strany jak užitečné, tak minimálně kontraproduktivní. Ony totiž i ty děti bez diagnózy nejsou všechny stejné a to, co jedno snese bez problémů může jiné traumatizovat... a čím víc má třída žáků, tím je to horší. Takže sporné případy při těžším stupni postižení bych třeba nedoporučovala dávat do tříd, kde je 30 dětí.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.