Přidat odpověď
Osobně to máme tak, že učitel a spec. pedagog ví o dg. AS, taky ví o mých výhradách. Vneslo to určitě v první chvíli strach ze strany učitele, ohleduplné chování, ochotu vyjít mi vstříct a zamyslet se. V průběhu vždy při výkyvu zhoršení jsem měla strach já, že poletíme, protože ostatní zlobili, jen se synem to už nešlo (pohled skrz nálepku), ale asi i fakt rušil, to ne, že ne.Ztím co ostatní blbli, když lezli po čtyřech, syn měl ty auti projevy, když lezl po čtyřech (v družině ne v hodině). Máme individuální plán, ale na mou žádost ne na AS (šlo vykomunikovat), v šuplíku mám novou zprávu z AS spec. ped. vyšetření, je v pohotovosti, kdyby něco, ale protože syn zatím zvládá, tak v šuplíku zůstane. Je tam pár návrhů, které by mu byli nejspíš ku prospěchu, ale nevím, jestli by je učka mohla realizovat. Má ve třídě víc složitých dětí a potřebovala by asistenta na třídu, jenže toho jí nikdo nepřidělí!!!! Proč???
Předchozí