Dobry den, prosim o radu v nasledujici situaci: 19/3 tohoto roku jsem si v jednom detskem internetovem obchode objednala zbozi v celkove hodnote 1.128 Kc vc.postovneho. Penize byly prevedeny na ucet majitelky dne 21/3. Pani slibuje ve fakture odeslani zbozi IHNED. Pokud neni zbozi na sklade, tak do 5 dnu, popr. 14 dnu. Po tydnu od prevedeni penez jsem pani kontaktovala emailem, zda bylo me zbozi odeslano-bez odpovedi. Druhy den jsem napsala dalsi email-odpoved:mame dovolenou, vsechny balicky budou odeslany pristi tyden v pondeli (tedy 28/3). 4/4 jsem psala dalsi urgency-odpoved:Vase zasilka bude odeslana tento tyden. Dnes je to 14 dni od posledni komunikace s pani. Nemam ani zbozi ani penize. Bohuzel jsem nasla na internetu dost negativnich recenzi na zmineny obchod. Pani majitelka takto jedna casto (nereaguje na emaily, telefonaty, vymlouva se na nemoc, dovolenou). Nekteri zakaznici nedostaly sve zbozi snad dodnes. Jak byste postupovali?
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.