| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Taky jsem na mateřský, se dvěma dětma a s manželem v Guyaně. Tohle je takový základní rozvrh na normální pracovní den. V pátek odpoledne vyrážím s oběma dětma na sraz maminek s dětma.

5:30-6:15 dvouleťák se vzbudí a přiběhne, vytáhne muže z postele, hrajou si v obýváku nebo tak něco, netuším. Já a dvouměsíční mimino spíme.
6:15 dvouleťák a manžel jdou snídat do kuchyně
7:00 vstávám a sprchuju se, mimino spí, dvouleťák si hraje kolem
7:30 manžel odchází do práce
7:45 přichází chůva
8:00 koupu a kojím mimino a pak snídám, dvouleťák si dává se mnou, jako kdyby zrovna nejed s tatínkem
8:20 vezu dvouleťáka do školky a pak jedu po nákupech (dneska jsem skočila pro ovoce na trh)
9:00 přichází hospodyně
9:30 jsem zpátky doma a dělám si čaj, s čajem zahučím do studovny a zapnu počítač, studuju psychologii ale spíš se flákám na rodině a na FB ~q~
(další kojení)
11:50 jedu pro dvouleťáka do školky
12:00 obědvám s dvouleťákem
12:15 dvouleťák do postýlky
dělám si čaj a lámu si kus čokolády, zahučím do studovny
17:30 vrací se manžel z práce a veze chůvu a hospodyni k nim domů, hraju si s dětma v obýváku
18:00 - 20:00 nějak zvládáme večeři, dát kakao dvouleťákovi, nosím mimino v manduce atd.
20:00 dvouleťák do postýlky
děláme si čaj, najelváme si rum, zapínáme počítač a pouštíme dvd
mimino mi spí na klíně
21:30 přesun do ložnice
blíže neurčené aktivity
čtu si dokud neodpadnu
někdy v noci jedno kojení

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 0+8= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: